Wednesday, January 27, 2010

kenangan











aku teringat laa kat member aku...huu
xkire r kwan time bile.
time budak2 ke..
time skolah ke..
time study ke..
x pon time dok tgh2 nak hbis study ke..
hee....ape2 pon aku hope sape2 laa kwan2 aku
hope korunk sume succes laaa dlm ape yg korunk wat..haa
kalu tibe aku sape korunk and then korunk x kenal aku xpe..aku pham
sbb dulu aku ensem tp skunk agak kurang ensem..haa...
byk kali gak yg terjadi..tambah2 budak2 sekolah menengah aku..
SMK Panglima Bukit Gantang, Parit Buntar Perak...
ramai gak2 budak2 sana yg aku terserempak..agak ramai gak r x kenal aku..
aku je kenal diorang...tapi x pe la...haaa
untuk member2 aku yg dok tgh praktikel ke...yg dah keje ke....
korunk dah keje jgn lupe nak blanja aku lak..haaa
utk budak2 yg x hbs study g..caiyok2....jgn maen FB je..haa
utk budak2 batch aku yg kat uitm perak and uitm shah alam..ader mase kite jumpe lg...
anyway..cau dlu ade mase ak update r blog aku nie...
saje2 je aku wat blog nie..salam sume

7 comments:

  1. x bes lnsung...lawn ftsal la nga kitaorng bru bes..hahahaa

    ReplyDelete
  2. toncei yg perasan n koya yg trlebih...hahahaha
    kalaw kena lempang nga aku kan bru ko kmbali ke bntu8k asl ko.....enth2 ko yg x tgur kwn ko..sbb tu la dia x knl..x pon mmg ko x hnsem la sbb tu diaorng x nk ngaku ko kwn diaorng..hahaha

    -229-

    ReplyDelete
  3. argh...xpe2..aku terime segale kritikus ko amir...haaa!!

    ReplyDelete
  4. perrghhh..wat blog siot....nk jd aduka teruna ka,,,,haha

    ReplyDelete
  5. haaa...tau xpe lan..
    hahahah..saje ja nak ngisi masa lapang...

    ReplyDelete
  6. aku kenal ko kalu terjumpa, tp aku yg sombong...hahaha...(suatu pengakuan)

    ReplyDelete